Natural Pharmaceuticals svojim dodacima prehrani podržava Europljane već deset godina. Kada je 2010. godine otpremljena prva narudžba, ni zaposlenici ni uprava nisu se usudili sanjati o ovakvom dinamičnom rastu. Danas gotovo 3 milijuna korisnika proizvode Natural Pharmaceuticalsa, a među njima su i oni koji već 10 godina redovito primaju pošiljke s dodacima prehrani. Što je ključ uspjeha tvrtke?
Od Norveške do Hrvatske
Natural Pharmaceuticals simbol je norveške kvalitete na hrvatskom tržištu. Formule ponuđenih dodataka prehrani razvijene su u Norveškoj i sva se proizvodnja tamo odvija. Svi proizvodi temelje se na dokumentiranim i često patentiranim sastojcima. Visoka kvaliteta je prioritet.
Za norvešku tvrtku Natural Pharmaceuticals ovo je bilo desetljeće dinamičnog rasta u cijeloj regiji Srednje i Istočne Europe.
Stalni razvoj, širok portfelj
Unatoč črvsto etabliranoj poziciji, Natural Pharmaceuticals nije prestao težiti da bude tržišni lider. Samo u Europi ostvaren je rast prodaje od 70%. Tu zasigurno nije kraj. Razvojem tvrtke širi se i krug ljudi koji s njome surađuju. Trenutačno tim Natural Pharmaceuticalsa u srednjoistočnoj Europi broji preko 400 ljudi.
Natural Pharmaceuticals posluje u segmentu Omega-3 masnih kiselina (uključujući Omega-3 masne kiseline za djecu), dodataka za zglobove, prostatu te kompleksa vitamina i minerala. Ključna linija proizvoda koje brend nudi su dodaci prehrani s visokim udjelom Omega-3 masnih kiselina. Neupitni lider među njima je OmegaMarine™ prvi dodatak prehrani s Omega-3 masnim kiselinama dostupan u Hrvatskoj koji ima norveški certifikat ORIVO te koji potvrđuje podrijetlo ulja lososa u proizvodima. FlexiMed®, dodatak za zglobove, pridružio portfelju proizvoda iz Natural Pharmaceuticalsa 2019. godine i kupci tvrtke su ga vrlo dobro prihvatili.
„Iz Norveške smo izvukli najbolje i primijenili na tržišta Srednje i Istočne Europe, prepoznajući i poštujući specifičnosti svake zemlje. Stupovi našeg poslovanja su visokokvalitetni dodaci prehrani koji se našim kupcima dostavljaju na izuzetno ugodan način - izravno do njihove kuće.“
Jonas Törnquist, izvršni direktor Natural Pharmaceuticalsa.Najvažniji porotnik – naš korisnik
U Natural Pharmaceuticalsu kvaliteta je na prvom mjestu. Zajamčena je za svakog kupca. Ova sinergija između brenda i kupca funkcionira već godinama.
Etika i društvena odgovornost
Za Natural Pharmaceuticals posljednjih deset godina značilo je kontinuirani rast, izgradnju portfelja kvalitetnih proizvoda, brigu o kupcu i potporu inicijativama usmjerenim na pomoć drugima.
Jedan od projekata u koje je tvrtka uključena je program „Tvrtka sa srcem“ koji je osmislio UNICEF. Donacije sudionika projekta podržavaju djecu iz najsiromašnijih regija svijeta. Tvrtka svake godine podržava kampanju, vjerujući da se više može učiniti zajedno.
Prodaja dodataka prehrani također je sama po sebi odgovornost. Napokon, radi se o podržavanju zdravog načina života kupaca.
Zajednička briga o standardima na tržištu dodataka prehrani važan je element politike tvrtke.
Gotovo 3 milijuna korisnika u Europi vjeruje ovom brendu! Počeli smo prije deset godina u Poljskoj, a danas smo aktivni i u Estoniji, Hrvatskoj, Sloveniji kao i u Litvi, Latviji i Mađarskoj.